Partnerek

Partnerek:

http://noob.hu/2011/06/17/anigif_0.gif
Bannereim:
http://noob.hu/2011/06/13/bba.png http://i52.tinypic.com/jjur95.gif
Yuste@Hotmail.Hu





2011. június 28., kedd

Benzema: "Szeretnék a Real Madriddal sikeres lenni"


 Karim Benzema az AS-nek adott interjújában elmondta, hogy mik az érzései az elmúlt szezonról, valamint, hogy mit vár a következőtől.

 „Nekem mindig is a futball járt az eszemben. A sport az életem, és a labda mindig is mellettem volt. Vigyázok magamra a szünet alatt, hogy remek formában térhessek majd vissza. Minden nap dolgozom ezért. Úszom, mert az jót tesz a hátamnak, és biciklizem is.”

 „A keret fantasztikus. Itt mindenki jól kijön mindenkivel, és megpróbálunk segíteni egymásnak, amiben csak tudunk. Egy nagyon jó edzőnk is van, és én nagyon optimista vagyok a következő szezont illetően. Biztos vagyok benne, hogy minden fronton versenyképesek leszünk majd. Most, hogy már nyertem egy címet a csapattal, még többet akarok. Szeretnék a Real Madriddal sikeres lenni.”

 „Zidane és én már barátokká váltunk. Beszélünk telefonon, és sokat találkozunk személyesen is. Ő segít nekem, és rengeteg tanácsot ad. Nagyon jó munkát végez.”

 „Nagyon boldog voltam, amikor megnyertük a Spanyol Kupát, hiszen az volt az első trófeám ennél a klubnál. Nagyban hozzájárultam ahhoz a sikerhez, például a Sevilla ellen szerzett gólommal, az elődöntőben. Nagy elégedettséget éreztem a szezonban akkor is, amikor betaláltam a Lyon kapujába, a Bajnokok Ligájában. Hiszem, hogy rengeteg remek pillanat elé nézünk a következő szezonban. Mindent megteszünk majd azért, hogy megnyerjünk mindent, amit lehet. Személy szerint, mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy kiérdemeljem azt, hogy ennél a klubnál játszhatom, és, hogy viselhetem ezt a mezt.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése